torsdag, februari 18, 2010

TITT IN I BUBBLAN

Här kommer några glimtar ur vårt hem, kök/ vardagsrum är så gott som klart förutom lite småpill. Å en massa inredning som ska förgylla det såklart. Förutom jobb så andas vi mest hus och varandra, är som vi lever i en liten bubbla, men härligt är det! Men förra helgen tog jag mig utanför bubblan och for till härliga Madde i lkpg för en trerättersmiddag, disneyshow, bodyattack, shopping o härligt häng! Härligt! Å nu stundar snart helgen igen, inne i bubblan är det dags att börja ta itu med hallen, vilken ska bli kul! Mitt projekt blir att slipa & måla trappan vit! Jippi! Därutöver blir det lite middagsbjudning med vinprovning här på lördagkväll, trevligt! Är det någon av mina utsockensvänner som ska komma hemåt så hör av er för då är ni mer än välkomna ni med!
















3 kommentarer:

Frida sa...

Åhh va fint det blir! Och den vita skivan blev ju kanoners:) Jag ska faktiskt hem i helgen men jag jobbar till nio på lördag! KRAMAR!

Louise sa...

gud va fint ni har fått de!ni verkar trivas kanon där vid vattnet o allt!lycka till med alla kommande projekt!

Mickan sa...

Det blir så fint så fint! Ni har verkligen gjort det bra! Och vilken underbar tavla på Leia, så vacker. Hoppas ni mår bra alla tre! Kramar