fredag, maj 14, 2010

MED SPRING I BENA & FÄRG I HÅRET

Då har det gått en vecka sen sist igen och en händelserik sådan som vanligt! Efter en blåsig och regnig strandmil drog jag på mig en förkylning och feber som slog till mig ordentligt. Men med loppet är jag mycket nöjd och slutade på 4 e plats av damerna på tiden 45:05. Härligt!

Annars trivs jag med min älskade Henrik i vår bubbla där vi befinner oss av hustvätt-skrap-målning. Kanske låter tjatigt men så kul det är detta med hus! Massa jobb förstås men man får så mycket gratis, Henrik och jag umgås mycket mer, gratis träning i form av konkande och bärande av trallvirke, skrapning och tvättning under takstolar i minst sagt obekväm ställning. Ska lägga upp lite bilder på våra senaste projekt snart! MEn nu ska jag bara njuta i soffan med min duktiga karl.

Inga kommentarer: