fredag, februari 25, 2011

HI

Snart dags for en loptur i det harliga landskapet har, klockan e ju bara halv nio har, men forst lite update kring vad jag har for mig i Skottlandet!

Gardagen var grym, vi akte in till Aberdeen som ar Skottlands tredje storsta stad. Stros och shopping i gallerior och stadens gator. OCH I SOLSSKEN dessutom. Folk gick i bara trojor. Jag vet inte hur manga ganger jag har kommenterat det underbara vadret for Alexstackarn! Bra shopping blev gjorde, d'ribland en varjacka, loparskor (som snart ska invigas) och lite annat smatt & gott! God lunch och sedan kaffe pa Starbucks uteservering i SOLEN!

Efter att stannat pa Tesco, en affar dar de har allt fran klader, leksaker, vin, sprit, och all mat man kan tanka sig, och handlat lite mt sa blev det plockmat hemma pa kvallen.

Syrran har nu jobbat natten sa hon har gatt o lagt sig, o jag ska nu ge mig ut o springa en svang innan frullen vantar. Sedan drar vi ut pa nya aventyr!

Forsoker avsluta med en bild pa syrran i full rulle med att kora. DEn ar fran i onsdags nar jag just kommit. Har inte unnit lagga in fler bilder an.

Inga kommentarer: