torsdag, november 27, 2008

JULNÖRD

Vad mycket mysigare det är att sitta hemma och plugga när julgardinerna kommit upp! Blir så glad av dem, kastar ett öga på dem titt som tätt. Tänk vad roligt pluggandet kommer va nästa vecka när jag fått upp resten av adventsgrejjerna, stjärnor, stakar, tomtar! Eller så blir det väl inget gjort, sitter väl bara i soffan och myser! Men med lite mindre än 3 veckor kvar till uppsatsinlämning finns ingen tid att ligga på latsidan (inte i veckorna iaf) men vi är effektiva och har hunnit långt så vi är inte orolig, än. Ska bli så skönt att inte ha nån skola över jul, bara va ledig!

Dags för testund och ytterligare lite gluttande på mina gardiner ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ni ska inte designa om det lilla rummet till ett julrum som är pyntat året runt?

(om jag vore henke skulle jag tvinga dig att söka hjälp! haha)

ANGELICA sa...

Men vilken bra idé!! Att jag inte kom på det själv! Ska helt klart ta upp det med Henrik vid nästa familjemöte ;o)