torsdag, november 20, 2008

LÄGESRAPPORT!

Under natten har förkylningen drämt till mig ordentligt så här sitter nu en snörvlande tjeja! Så det är väl bara att rida ut stormen, tur att helgen är i antågande! Blir en skön och lugn fredag imorn efter en liten tur till uppsatskompanjonen för uppstyrning av analysmetoden. Fick några matnyttiga synpunkter och tips av vår duktiga handledare idag så dessa ska tas tillvara på!


Angående tatton så stämmer det, jag har smyckat ut min ankel. Haft planer på det i många år och nu dök rätt tillfälle upp. En tatuerare jag gillade och andan föll på. Motivet har legat i min låda länge så det var inga frågetecken kring vad det skulle bli. Det roliga är att jag planerat allt utan Henriks vetskap, så i måndags när han kom hem, (troende att jag vatt och tränat) fick han sig en överraskning, vilket uppskattades! Så nu är det smörja, tvätta dagarna i ända ett par dar, mycket nöjd över resultatet.


Nu ska jag döva mitt halsont med mitt favvovaniljte och lite senare gå bort till min kära mamma för att mysa till det med lite god kvällsmat bara hon och jag och Leia förstås!

1 kommentar:

Madelene sa...

Shit, bruttan. Har du tatuerat dig. Superfint ju! Vet att du pratat om det men det va ju flera år sen! Din lilla tok. Tänker på dig. En pling i telefon på söndag kanske..!
Puss mitt hjärta