torsdag, januari 22, 2009

ÄR NI PÅ TJEJER?

Nu börjar jag äntligen komma ur den värsta förkylningsdimman och bli människa igen! Finns inget värre än att ha ont i halsen, nästäppan kan jag väl stå ut med (tackvare mitt kära nässpray). Men nu känner jag mig ganska fit for fight igen!


Blev så peppad när dessa tidningar damp ner i brevlådan, så kära vänner, är ni på? Vårruset i Växjö som uppvärmning och så en tripp till Stockholm i augusti för att dra tjejmilen! Låter inte det toppen? Sugen, nån?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vårruset kan jag ta mig igenom en gång till men tjejmilen vet i tusan asså:)

ANGELICA sa...

haha, ja men då börjar vi med vårruset! Vi kanske blir så taggade att vi bokar in tjejmilen efter det! ;o)

Madelene sa...

Jag är sugen! Måste bara få ihop det med mitt jobb. Vet ju inte ens om jag har nåt jobb då..! Men det måste gå att lösa. Puss*