torsdag, april 09, 2009

BLAND FJÄDRAR & HÖNS


Påsken har flyttat in hos oss! Jag är egentligen inte mycket för att påskpynta, inte på långa vägar på det sätt jag älskar att julpynta som ni vet! men när jag väl började så blev det endel i alla fall, eller ja, två hönor, påskliljor och ris med fjädrar. Det räcker gott och väl. Ser fram emot lite lediga dagar ihop och trevliga middagar och trevligt häng med älskade vännerna!¨
Är nu 3 månader sen jag träffade min syster, fick idag ett brev från henne och som fick storasyster att kämpa mot tårarna. Är så stolt över henne som reste iväg själv till skottland och trivs som fisken, men saknar henne otroligt mycket!

3 kommentarer:

Frida sa...

Åhh va fint du gjort längst upp på bloggen:) Jättesnyggt med alla bilderna!! Ses på lördag då=)
Massa Kramar!

ANGELICA sa...

tack tack! ja vi ses på lördag vännen, himla nice!!

Madelene sa...

Ja, hur har du lyckats få sådär snyggt? Avis här.
Ses för en löpartur imorgon.... eller snarare idag!
Nu stry bilen mot hultsfted.
Puss