måndag, april 20, 2009

MIN HELG

Ännu en härlig helg har flugit förbi, vad mycket gladare man blir av att strunta i alla måsten och spendera massa tid med vänner! Ett svettigt och tufft body-attackpass med Madde i linköping kickstartade helgen, denna sektliknande träningsform är galet kul! Efter dusch och tillpiffande och cidern i högsta hugg beställde vi god thaimat. Mätta och goda gladde vi återigen grannarna med skönsång, mickarna åkte fram och vi sjöng oss hesa. När halsarna var för trötta blev det ett par vändor buzz innan vi slocknade för natten. Uppstigning 09.30 för en härlig morgonrunda runt stångån för att sedan inta massa och god frukost! Stans affärer fick sig en genomgång av oss och finaste vännen bjöd på utsökt lunch på ett av alla sköna fik.
Framåt eftermiddagen rattade jag hemåt hultsfred igen, och precis när jag kommit innanför dörren droppade några härliga själar in för grillning! Killarna hade fixat med massa läckra tillbehör så smaklökarna slog volter av glädje vid middagen. Efter maten åkte rappakaljat fram och resten är historia.. Vilken fantasi några av oss har, bjöd på många skratt kan jag säga. En sen nattpromenad tillsammans avslutade denna trevliga kväll!


Å helgen var ju inte slut här. Söndagen gick i målandets tecken, bastun i bjärken skulle grundmålas och hemma skulle vi måla bänk och blomlåda. Även Leia blev målad. Blå och söt. Skön helg med sköna människor. Det gillar jag.

Inga kommentarer: