torsdag, oktober 15, 2009

DAMERNAS

Veckorna bara springer förbi, är det inte måndag så är det fredag, känns det som. Inte mig emot, det måste väl innebära att man inte är uttråkad iallafall. Veckans tidiga mornar börjar kännas i form av trötthet så kommer nog inta sängen inom kort med boken i högsta hugg (slutar dock alltid med att den ligger över ansiktet och Henrik lägger undan den, vilket i sin tur alltid innebär att jag måste bläddra halvt ihjäl mig innan jag hittar var jag är!) Skönt iallafall. Imorgon är det vår kväll. Tjejernas, the ladies, för imorn blir de middag och ladies night i Växjö med ett gäng ladies! Kul!
Har hört att tjejerna/kvinnorna/tanterna blir som galna på de här tillställningarna så vi får väl se om jag kommer levande därifrån eller om jag kanske rentav dras med och står och skriker hysteriskt efter karlarna. Jag återkommer med besked om detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kaneske rent av kommer kasta upp trosor på scen!?
Alexander som tyckte jag skulle köpa ett par extra i fall att... (!)

kram Lisen!