onsdag, oktober 06, 2010

LITE AV DE SENASTE...

Kör en rejäl bilbombadering efter mitt låånga blogguppehåll, som lätt hade kunnat bli betydligt längre då jag i en halvtimma fick prova mig fram med olika lösenordskombinationer för att ta mig in på bloggen! Fattar inte vad det är med mig och lösenord! Hade glömt min kod till kopiatorn på jobbet efter semestern! Minnet är bra med något kort alltså. Håll tillgodo med vårt hem som det ser ut so far!







Den nya inglasade altan!










Nytt staket:





Henriks badtunna har nu fått flytta hem från Bjärken, härligt!

Nu flyttar vi snart in verksamheten och börjar jobba i sovrummet! (nej nej, inget snusk!) Här ska slås ner väggar, sätta panel på väggen, göra en walkincloset! Häng me!

2 kommentarer:

Elin sa...

Det är bra Angelica, har varit lite dåligt med uppdatering ;) (även om jag själv också är dålig på det där med att uppdatera)

Madde sa...

Ni har verkligen fått det så fint.