lördag, oktober 09, 2010

SHOPPAT & HUSESYNAT IDAG!

Känns som denna dag varit hur lång som helst! Man hinner med mycket när man somnar tidigt en fredagkväll, vilket gör att man vaknar tiidigt på lördagmorgonen! Halv åtta studsade min utvilade kropp upp ur sängen. Shopping i Vimmerby har det blivit och jag hittade precis det jag skulle ha, stövlar! Några andra kassar hoppade visst i mina händer också! Men med lite presentkort här och var så blev det ändå inga större hål i plånkan. Det spar vi tills svägerska och jag gör ullared osäkert om ett par veckor! Dagens skörd såg ut såhär:

Våra egna kaffebönor har vi kunnat spara på idag då vi åkt runt till våra husvänner, först Fredde och Tina som idag flyttar in i sitt helmysiga röda lantliga hus med vita knutar och därefter kära svägerska och svåger i deras nybygge. De senare plus ena hälften av Eric & Ida (Ida) dyker snart upp här hos oss så nu är det dags att gå loss på denna:



Vad tror ni vi ska servera mer än vitkål?!

3 kommentarer:

L sa...

är de stålhjärtan du hade köpt o i så fall vart?/Louise

ANGELICA sa...

Ja det är det, superfina, köpte dem på önska!

louise sa...

tack för svaret!