fredag, november 26, 2010

HÄRLIGA HELG

skönt med helg och ännu skönare med en helg som inte är så himlans fullspäckad som de brukar vara för oss. Henrik och jag ska inleda med lite städ, handling och tapetbeställning (tror det blir den ljusa) för att sedan i godan ro kunna plocka fram adventsmyset! Å så lite glögg på det med! Åt mitt första julbord för i år igårkväll(jag vet, himla tidigt!) och åå så gott det var! Helst laxen. Å efterrätten med chokladmousse var inte helt äcklig den heller. Brygghuset får klart godkänt av mig!

När jag ibland får en sekund över så kommer jag gärna på nåt nytt projekt att sätta tänderna i, och de bästa sådana snilleblixtar är dem jag kläcker och sedan lägger över ansvaret på Henrik att tillverka. Detta är en sådan idé. En fönsterbänk vill jag ha på övervåningen. Verkställ Henrik!


Jahopp, städning va det ja!

Inga kommentarer: