söndag, mars 22, 2009

ATTACK!



Tänk vad en helg med en underbar vän förgyller vardagen! En sån yrmysig och rolig helg jag haft hos Madde i linköping. JAg fick veta att jag levde då Madde körde järnet med mig och de andra deltagarna i lördagens bodyattack! Fasen så kul och kroppen fick jobba ordentligt! Kunde inte bli bättre än att relaxa i simhallens ångbastu och bubbelpool efter detta styrkeprov. Självklart kröp barnasinnet i oss ut så några turer i vattenrutschbanan blev det såklart också! Lite tillpiff och och en drink senare satte vi oss på en härlig indisk restaurang och åt en supergod tikka masala och vin. En drink till dessert och flummet var ett faktum! Med röda läppar, snacks i massor, singstar och buzz förgyllde vi vår kväll! Grannarna måste varit otroligt tacksamma för den underbara (?) underhållningen i form av vårt skrålande, men så kul vi hade!


Efter en skön sovmorgon började vi söndagen med godaste hotellfrukosten och drog ner till stan där det blev stros och shopping och en supergod fika innan jag tyvärr va tvungen att ratta hemåt då jobbet väntade. Hade gärna stannat hos min kära vän istället! Trots grym träningsvärk längtar jag redan efter nästa bodyattack, så Madde, det här gör vi om mycket SNART!!

Det vanliga söndagsnöjet blir nu såklart mys i soffan framför Gunvald och Beck!

Inga kommentarer: