tisdag, mars 31, 2009

OBS; LÖPNING PÅGÅR

Va & gymmade förut. Härligt. Jag och muskelbergen, yeeha! Fick ju ha de flesta maskiner ifred iallafall, då muskelbergen i princip bara har ögonen för skivstänger och de tyngsta hantlarna. Så jag kunde trippa runt bland maskinerna obehindrat. Riktigt skönt.

Nu ska jag försöka få ut min trötta dam på en promenad innan det är dags för jobb. Min "lilla" tös började löpa igår och är inte riktigt sitt vanliga glada jag, men det kan man väl förstå, hundarna kan ju inte direkt ta en ipren mot sin mensvärk. Så nu får vi mota bort hanhundar för glatta livet de kommande veckorna, eller kanske inte, vore ju onekligen mysigt med små valpar ;o) Nä, här ska nog ändå motas!

1 kommentar:

Madelene sa...

Hahahaha... Löpning pågår i dubbel bemärkelse :)
Du kommer ju snart upp till mig igen å då ska vi träna musklerna på annat vis än i maskinerna på gymet. Härligt!