fredag, mars 13, 2009

NOTE TO SELF

Henrik och jag satt i bilen igår och på radion började The killers - human spelas, fan va nice tänkte jag att höra dom live i sommar! Sen kom en isnande känsla i magen, vart i helsike har jag gjort av min festivalbiljett som jag fick i julklapp? Jag måste väl lagt den på nåt ubersmart ställe men var? så fort jag kom innanför dörren började jag leta på de mest logiska ställena men inte, men höll minen hela kvällen, vågade inte yppa för Henrik att jag slarvat bort min biljett som han gett mig. Jag är ju sån att jag kan lägga saker på platser som jag tycker är ursmart och intalar mig själv att jag "såklart kommer att komma ihåg", sure! då är det tur att man känner sig själv så pass väl att man kan förekomma sig själv. Idag på morgonen när jag satt och bläddrade i min almanacka så ser jag att december-Angelica va så jäkla smart att hon skrivit in i almanackan vart biljetten är, är inte det riktigt smart? Blir lite stolt över mig själv faktiskt. Så ingen fara skedd, ni kommer att se mig på festivalen i sommar med! Puh!

Härligt med fredag och partykväll med mina härliga växjötöser! Kvällen ska såklart kickas igång med en härlig midori+mjölk! mmm.... Men först ska lite av varje hinnas med både jobbrelaterat och rengöring-av-lägenhetenrelaterat. Och en trevlig löpdate med Tinet!
Trevlig fredag!


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vilken tur! Själv vill jag gå men vill inte riktigt betala för det, så dyrt ju! Vad snällt sambo du har som ger bort en i julklapp=)