torsdag, maj 14, 2009

LÖP, FEST, FAMILJ & VÄNNER!




Joda, jag lever. Sen sist har jag fyllt på med ett par mil till i benen, jobbat massa timmar, myst och festat med vänner, vatt på härligt surpriseparty och blivit kattägare för en vecka. Är en trött Angelica som hänger i soffan nu efter en härlig löprunda med kompanjonen, vårruset gav mersmak så nu planerar vi inför nästa lopp. Haha. Måndagskvällens vårrus i växjö var riktigt lyckat, efter 21 minuter gled Tina och jag över mållinjen, inte så illa. Mysig picknick hos Elin med härliga tjejerna i "Hack-i-hälinen" avrundade en perfekt måndag! Skulle lätt spendera varje måndagkväll så!



Nu vet ni att jag lever och såhär på torsdagkvällen börjar man blicka mot och längta till den kommande helgen, skönt!

2 kommentarer:

Madelene sa...

Härligt att höra att du lever vännen! Tack för senast. Puss

Mickan sa...

Ja, det är helt underbart skönt efteråt! Jag brukar tycka det är såå tråkigt att jogga så det brukar alltid sluta med en promenad istället men igår så gav jag mig fan på det och det gick riktigt bra och var så skönt=)