söndag, maj 31, 2009

LYCKAT!

Jag borde verkligen inte kunna vara vaken nu. Egentligen skulle jag legat halvdöd i sängen minst 2 timmar till. Men med tanke på att den kära solen är på besök så har vi i runda slängar 50 grader i vårt sovrum. Det bekommer inte mina två snufsar som ligger utslagna därinne. Men jag kan inte med det så här sitter jag. Med 5 timmars sömn i kroppen, blåmärken på knäna, hes och lite småyr - måste helt enkelt haft en förjäkla kul kväll igår!!

Ja, Jimmy & Karro hade styrt upp en toppenfest med god mat och fantastiskt trevliga människor! "Dansrummet" va klockrent och där spenderades mycket av min tid, därav träningsvärken lite här och var. Det ska kännas att man lever och har roligt. Tack för en superkväll!

Efter en sådan pers är det ju verkligen helt klockrent att spendera söndagen i en solstol i det härliga vädret, ja så får det helt enkelt bli. Men inte glömmer jag min kära mor såhär på morsdag, så en härlig grillad måltid ska hon få framåt kvällen. Funderar på vad Leia kan tänkas hitta på för sin mamma?

Inga kommentarer: