söndag, december 07, 2008

IMPULS

Efter en sen natt på dansgolvet blev det lite sovmorgon idag, skönt! Men Henriks blev något längre då hans sena kväll även innebar alkohol vilket inte min gjorde! Men när han slog upp de fina blå fick jag direkt order om att mejka, föna, klä mig så vi kunde dra in till Vimmerby för lite julklappsshopping. O såna saker är jag ju inte sen att haka på så klar blev jag snart. Och vad vi shoppade sen, den bästa shoppingen är ju helt klart när det sker sådär spontant! Julklappshögen fylldes på och min nyårsblåsa hänger nu också i min garderob, härligt!!

Efter supermysig dag i Vimmerbys alla affärer drog vi hem och slängde ihop godaste tagiatelle med lax- och bladspenatssås, mm. Nu sitter jag med uppsatsen i ett fönster och nätet i ett annat och växlar rättvist däremellan. Med ca en vecka kvar till inlämning så skadar det inte att vara lite söndagseffektiv. Blir skönt avslut på helgen i biofåtöljen igen. Sen är jag redo för en ny händelserik vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

kul och shoppa!bara de skulle kunna behaga och komma lite snö=)lite mer stämning då!