onsdag, december 17, 2008

NJUTER AV LEDIGHETEN!

Snacka om att det känns som man är ledig när man sitter och tittar på "Efter tio" med Malou! Riktigt intressant faktiskt! (ee.h, pensionärsvarning?). Blev dock ingen sovmorgon då vårdcentralen skulle besökas 8.15, så mamma och jag var glada och pigga på morgonpromenaden innan det! Men därefter har jag bara tagit det väldigt lugnt! Har så svårt att inte göra nånting, alltid har jag nått på gång, är det inte tvätt så är det rensning av garderob, damsugning eller nåt annat jag kommer på att sysselsätta mig med. Men inte idag, är så länge sen jag haft en dag utan måsten så denna ska tas tillvara på, blir nog en film sen för vädret är ju inget att hurra för! Men för många lugna dar får det inte bli, då blir jag rastlös så imorn kör vi på igen, julklappsshopping och stros i Västervik med chefen, mys! Med en vecka kvar till julafton är jag dock klar med julklapparna så imorn blir det bara bonusklappar och kanske lite smått och gott till mig själv som ska inhandlas! Har ett julklappssyndrom som går ut på att jag verkligen älskar att ge bort julklappar så det finns ingen hejd i mig! Är så mycket roligare att ge än att få! Eller ok, lika roligt! Spännande i år är att jag inte har en aning om vad jag får av Henrik, han har inte ens frågat vad jag önskar mig så det blir en surprise!

I´m dreaming of a white christmas..

Nu blir det den obligatoriska kopp te!

1 kommentar:

Anonym sa...

får hoppas på snö till julafton iaf!vill att det ska vara de för edwins skull(ok för min skull med).Visst är de kul och handla julklappar men de roligaste är när man inte vet vad man ska få!har inte en blekaste vad jag får av min käre sambo!god jul på er!