fredag, december 19, 2008

MMM

Har haft fullt upp med att va ledig de senaste dagarna så bloggen har visst inte hunnits med! Gårdagen bestod av shopping med chefen, ett himla springande i massa affärer och vad vi handlade sen! :o) Kul! Julkänslan va på topp när vi diggade till härliga jullåtar på hemvägen. Och idag fixade jag sista klappen till älsklingen, är SÅ nöjd! Va egentligen klar men så fick jag denna idé så det fick bli en till. Syrran och jag har flängt runt för att hitta rätt men till slut så! Dessutom är nu vaccinering bokad och Thailandsresan betald. Nu blir det en skön fredagkväll, kollar just nu på slutet av Musikhjälpen, då programledarna äntligen släpps ut efter 6 dygn instängda utan mat! Galningar! Men glada verkar de iaf! Nähä, nu ska jag leta upp min choklad, fy tusan va gutt de är!!

1 kommentar:

Elin sa...

hej hjärtat mitt!!
Jag är inte alls avundsjuk på din LEDIGHET!!! Så himla skönt för dig med inskickad uppsats och allt, är faktiskt FRUKTANSVÄRT avundsjuk! Vi svettas just nu med diskussions-avsnittet..puh! Det är inte många lediga minuter mellan biblioteket och jobbet. Men jag kommer i alla fall hem några dagar i jul så då får vi se till och ses...juldagen kanske?? Saknar dig vännen. Ha det gott. Kramar/Elin