tisdag, december 02, 2008

RODD

I eftermiddag har Henrik och jag rott. Kors i taket! Första gången jag fick med honom, och utan tvång dessutom! Men fasen va mycket jobbigare det va än när syrran och jag kör ihop, nu har man ju liksom nått att bevisa och nån att slå, så vi körde järnet! Skönt såhär efteråt när jag sitter i min julvärld med alla ljusen tända! Nu blir det kvällsmat och tid för andhämtning. Har varit två hektiska dar där mycket, verkligen mycket har hunnits med.

Plus i kanten är att jag igår inhandlade hela 2 julklappar i Eksjö! 3 klara sammanlagt! Några kvar alltså, men det hinns mer än väl med. Just nu är uppsatsen i huvet hela tiden så det ska bli så skönt att om exakt 2 veckor skicka iväg den och äntligen kunna röja bort alla böcker som ligger överallt i datarummet!

Nähä, kvällsmat va det!

Inga kommentarer: