måndag, oktober 27, 2008

11 567...

.. så många steg har vi stegat alldeles nyss. Petra, jag och Leia. I skog & mark och på gator har vi vandrat i 1,5 timme! Va så länge sen vi sågs så det va kul att catch up! Nu är vi helt slut Leia och jag. Vet inte hur jag ska orka med träningen om 1,5 timme?! Egentligen skulle jag inte gå för jag har fortfarande ont i ryggen, men går nog på ett av passen istället för att köra dubbla som jag brukar. Då får jag lite extra kvalitetstid med mina två ikväll me! win-win.

2 kommentarer:

Petra sa...

Ojj..det var många steg som klarades av där ute i skogen! Men det va härligt att komma ut i den friska Hultsfredsluften:)En repris på onsdag tycker jag nog:)

ANGELICA sa...

ja, det var väldigt va långt vi gick! duktigt av oss! Ja på onsdag för vi absolut om det tycker jag! Alltid kul med tvåbent sällskap!
;0)