onsdag, oktober 22, 2008

DUKTIG

För att få ut max av dygnets timmar har jag redan gått långpromenad med Leia, varit och storhandlat och laddat tvättmaskinen. Nu väntar läsning av symbolisk interaktionism, kul tänker ni, så lagom kul menar jag då boken är engelsk. Men jag klagar inte..

Fick Henrik till att klia mig på ryggen igårkväll innan vi skulle sova, men vad är det med killar och ryggkli?! Ryckigt och metodiskt, runt runt! Det ska va en tjej till ryggkli och hårpill! Det fanns inget skönare när jag var yngre och jag betalade min lillasyrra en femma för att kamma och pilla mig i håret en halvtimma! Undra vad hon säger om den dealen idag.. Ska nog ta och slå henne en signal!

4 kommentarer:

Jessica Sofia sa...

O du hade ju så långt hår som va kul o hålla på me =)

ANGELICA sa...

Ja det va det som gjorde att alla ville pyssla med det! Å jag bara njöt! haha

Anonym sa...

Haha! Jag känner igen det där, Pontus och syrrans kille tycker att jag och syrran ska flytta ihop istället=P Pontus är väl ändå hyfsad på att killa men efter fem drag glömmer han bort att killa så jag får påminna honom hela tiden och hur avslappnande är det?! =P Men när jag ska killa honom på ryggen, då minsann vet han hur det ska vara. Haha! Kul att du tagit upp bloggen igen=) Kram!

Jessica Sofia sa...

ja de e skönt...tänk om karlarna ville göra de självmant nån gång=) haha... men de e väl ingen risk =)