onsdag, oktober 29, 2008

DET HÄR MED ATT PLUGGA..

När i livet kommer man ha ett jobb där man går upp på morgonen och efter en promenad, frukost och dusch kan sätta sig i soffan i badrock och påbörja dagens arbete!? Jag fattar inte hur jag ska klara av att ha ett jobb där jag 5 dar i veckan ska stressa iväg på morgonen (och behöva ta mig utanför dörren för att ta mig dit!!!) och va hemifrån en hel dag!? Men fasen vad jag längtar till det..

För let´s face it; sitta hemma och uggla i badrock och inte träffa en kotte med två ben 5 dagar i veckan låter inte särskilt lockande.

Det vad morgonens tankar! En sida till uppsatsen har redan producerats så nu ska jag klä på mig! Vilket liv detta studentliv!

1 kommentar:

Elin sa...

nä jag vet. min lista känns även för mig lite små-svettig men som sagt redan kunnat bocka av några punkter vilket känns oerhört skönt:) känner även igen den där typiska student morgonproceduren..dock har jag inte morgonrock utan det blir istället raggsockor och största myströjan. just nu är det visserligen ett liv man gärna byter ut mot lite mer fasta rutiner med jobb 7-4 men när man väl är där kommer det säkert vara ett liv man saknar:) ska bara dubbelkolla nu så det är på lördag klockan 18.00?? vi kan väl höras på fredag om det är något spec vi ska ha med eller så?? miss you. puss