torsdag, oktober 30, 2008

ENVISHET ELLER REN DUMHET?

Imorse bestämde jag mig för att jag skulle ge mig ut & springa en sväng efter jag kommit hem från handledningen vid 12 eftersom jag inte kan gå på min kära powerstick ikväll. Måste ju få ut lite energi på nått vis liksom. Med i min planering var dock inte att det skulle regna när jag kom hem, men det gjorde det.. Stoppade det mig tro? Såklart inte, har jag bestämt så har jag. Men snabba steg, blöta kinder & härlig musik i öronen gjorde att allt runtikring försvann, är en så härlig känsla det där med & springa! Att jag var dyngsur när jag kom hem var det helt klart värt! Kan ju tänka mig att folk som ser en ute & ränna i regnet måste tycka att man är helt dum i huvet, men då har de aldrig känt den adrenalinkick det ger!

SKÖNT!
Blöt eller?

1 kommentar:

Madelene sa...

Jag skulle säga ren dumhet! hehehe. Din tok. Att du inte kan stanna inne och ta det lite lugnt ;) Puss på dig (om 2 dagar ses vi!)