lördag, oktober 25, 2008

ROOKIE

Smärtan i ryggen har blivit värre och det känns som någon kramar njuren innifrån (som om jag rimligtvis skulle kunna veta hur det egentligen känns men jag har mina aningar). Efter lite artighetsfraser med läkaren på sjukan åkte jag på stryk. Han bokstavligen smockade till mig med knytnäven med hård kraft rakt i ryggen på den sida jag har ont. Trodde jag skulle svimma! Joda menade han på att det var inget snack om saken om vad jag behövde så nu har jag min antibiotika så jag hoppas den börjar verka snart. Tack Lisa för sällskapet!

Skulle behöva en kväll i soffan egentligen men ingen vila här inte, här ska ledsagas på rookie! Men ska faktiskt bli kul! "Chefen" har en halt fot och jag en ond rygg (njure) så vi får ta det lilla lugna och sitta och lyssna på banden!

Inga kommentarer: