torsdag, oktober 23, 2008

SLUT

Jag är helt slut! I huvet. (What else is new?) Men mer än vanligt, vi har jobbat stenhårt hela dan med vår forskningsdesign, suttit framför en dataskärm och skrivit, tagit bort, ändrar fram och tillbaka! Fatta vad jag har tänkt hela dan! Så nu stänger jag av huvet tills det är dags att använda det imorn igen.

Till råga på allt har jag suttit & vatt superkissig hela dan! Inför mitt besök på vårdcentralen vid tre fick jag inte kissa på fyra timmar! Kan ju säga att är det nån gång man blir kissnödig så är det när nån säger att man inte får tömma blåsan! Men mina misstankar stämde så imorn börjar jag min antibiotikakur.

Nu ska jag ta mig ett mellis & invänta Henrik - då blir det städning! Gissa om han har bråttom hem från jobbet efter att jag ringde och sa det till honom!

Inga kommentarer: