måndag, oktober 27, 2008

TRÄNINGSFÖRBUD

jahopp, där sprack mina träningsplaner! När Henrik kom hem från jobbet och jag delgav honom mina planer, dvs att jag skulle träna det jag kunde typ armar & ben och undvika rygg, gav han mig totalt träningsförbud. Inte ens med ett litet leende kunde jag charma honom och få åka & träna!

Nu är det ju inte så att Henrik kan bestämma över mig (vilket han är väl medveten om, stackarn!) Men måste väl motvilligt erkänna att han har rätt, tror inte jag skulle klarat av det speciellt bra, med tanke på att jag får kämpa bara när jag ska böja mig och resa mig. Men det är ju så kul.. Men hälsan måste förstås gå före! Klok karl jag har. Så nu startar jag veckan med en skön hemmakväll! Inte helt fel det heller..

1 kommentar:

Madelene sa...

Klokt av dig att stanna hemma! Du är värd en massa avkoppling. Ses på lördag vid 18-tiden då. Myspys. Trist bara att jag kommer ensam :( Himla basket till att planeras i Halloween. Nåja. Puss och krya på dig*