torsdag, oktober 30, 2008

KÄRLEK

Vi har tjejkväll ikväll.. Min primadonna och jag. Henrik tar en öl hos jobbarkompis. Ska hämta honom snart men är såå trött!

Leia med sin käraste ägodel, Puh!

Har legat på golvet i ryggläge med en 27 kilos klump över mig, knähund som hon tycker sig vara! Denna lilla donna är den mest underbara varelse, så klok, så rolig och framförallt pussig & mysgalen! Helt klart ett köp jag aldrig kommer att ångra! Vilken kärlek vi hyser till henne, när vi är borta från henne kan vi gå och prata om henne som hon vore vårt barn (vilket man kan säga att hon är). Bästa stunde på dan är när jag går och lägger mig i sängen och Leia kommer upp och lägger sig tätt intill med huvet på min arm. I en kvart, eller ofta tills husse kommer och lägger sig, sen hoppar hon ner. Då har hon fått sin godnatt-ritual med matte! Så mys!

Nä, nu ska vi hämta hem resten av familjen (Henrik) så vi kan gosa ner oss i sängen i ruskvädret!

Inga kommentarer: