lördag, oktober 25, 2008

AAAJJ

Vad trött jag blir.. Ni som hängt med i svängarna vet att när jag igår skulle hämta mitt penecilin (stavning osäker!?) igår så hade läkaren (som aldrig ens träffat mig) efter att tittat på mina prover tyckt att jag först och främst ska försöka behandla infektionen med tranbärsjuice och vatten. Så igår bäljade jag i mig närmare 2 liter tranbärsjuice och säkert det dubbla vatten. So far so good.

Idag när jag vaknar känner jag en molande värk i ryggen, och eftersom jag varit med om det en gång innan så vet jag vad det innebär, men försökte ignorera smärtan. Leia och jag begav oss istället ut på vår vanliga tur men höll på att inte ta mig hem! Den molande värken övergick till en otrolig smärta! Risken är nu istället att infektionen vandrat upp i njurarna och att jag istället har njurbäckeninflammation! Så nu bär det av mot Vby sjukhus för utredning! Kul lördag!

Wish me luck!

1 kommentar:

Anonym sa...

fy så jobbigt! tycker synd om dej, krya på dej (: